Gå til innhold

BK: Mr. lett på fot ...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Wow, nå var du raus da :) Takk for hyggelig tilbakemelding uansett ! Det oppmuntrer en ivrig amatør, tror nok jeg hadde mye flaks her, men det var bra lysforhold i hvertfall :)

Endret av Jentungen2
Skrevet

Tøffing detta. Hadde denne vært menneske, så hadde`n kjørt stor amerikaner med sørstatsflagg i bakruta. "gatas skrekk".Denne er det ikke mange som banker. forøverig flott bilde!

Skrevet

Levende og flott! :)

Likte v2 best, men synes du plasserte rekkefølgen i serien godt,

PS. Ingen flere diskusjoner om turer med eller uten hund lenger , god å ha med i jakten på motiv :)

Skrevet (endret)

Nydelig serie, dette :) Fint fokus og god skarphet på alle tre, godt eksponert og med fine farger. Jeg faller særlig for V1 og 2 - i V2 har katten ekstra flott uttrykk og posisjon, men jeg ville kutta noe i høyre side for å få øynene mindre midtstillt og for å få bort noe av det som forstyrrer i bakgrunnen. V1 har et renere uttrykk og et flott blikk - her kunne jeg ideelt sett tenkt meg noe mer luft på alle kanter, bortsett fra høyre side. :)

PS: Dette er trolig en jentepus - den ser ut for å være en såkalt tricolor og av en eller annen grunn er det bare hukatter som har disse fargene i kombinasjon.

Endret av Astrid E. Saltveit
Skrevet

Jeg synes bildene var fine, men jeg er ikke glad i ovenfra og ned bilder. Derfor liker jeg v.2 best.

Du får komme deg ned på alle fire du og.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...