Gå til innhold

Ny Team Fortress 2 server


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har nettopp startet opp en Team Fortress 2 server og vil bare si at alle som vil er velkommen til å spille på den. Den består foreløpig av 12 slots, men hvis det blir behov for flere vil den bli utvidet.

 

På serveren vil vi fokusere på lagspill mens vi har det moro, uten å ta ting altfor seriøst. Hvis dette høres ut som noe for deg er det bare å henge seg på uansett hvilket nivå du er på.

 

Tar også gledelig imot alle forslag om baner og plugins til å bruke på serveren.

 

Legg meg gjerne til på steam og bli med i gruppen vår :)

 

Server-IP: 95.143.195.50:37415

 

Steamprofilen min: http://steamcommunit...61198039178623/

 

Serverens steamgruppe: http://steamcommunit...roups/TGCServer

 

OPPDATERING: Serveren består nå av 24 slots.

Støtte for Replays er installert. Serveren kjører nå cp_orange_x3 som map 24/7

Endret av Grillkongen Craig
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, heisann du. Ser at du har lagd en server, så jeg må plage deg med et "noobete" spørsmål.

Jeg har tenkt å lære kjæresten min å spille TF, og da skulle vi gjerne hatt en tom server med kun hun, meg og noen botter jeg evt legger til selv. Hvordan kan jeg lage en slike enkel server på en veldig enkel måte? Både jeg og ho har prøvd å "opprette server" inne på spillet men min "svarer ikke" og når jeg skal logge på hennes, får jeg beskjed om noe "lan-server" greier.

Må jeg bruke en dedikert server? Og er det mye styr?

Takk for svar :)

 

Tore

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, heisann du. Ser at du har lagd en server, så jeg må plage deg med et "noobete" spørsmål.

Jeg har tenkt å lære kjæresten min å spille TF, og da skulle vi gjerne hatt en tom server med kun hun, meg og noen botter jeg evt legger til selv. Hvordan kan jeg lage en slike enkel server på en veldig enkel måte? Både jeg og ho har prøvd å "opprette server" inne på spillet men min "svarer ikke" og når jeg skal logge på hennes, får jeg beskjed om noe "lan-server" greier.

Må jeg bruke en dedikert server? Og er det mye styr?

Takk for svar

Tore

 

Så vidt jeg vet følger det vel med et program i Steam (under verktøy) som heter Source Multiplayer dedicated server. Start det og velg TF2 :)

Endret av augi2323
Lenke til kommentar

Ja, heisann du. Ser at du har lagd en server, så jeg må plage deg med et "noobete" spørsmål.

Jeg har tenkt å lære kjæresten min å spille TF, og da skulle vi gjerne hatt en tom server med kun hun, meg og noen botter jeg evt legger til selv. Hvordan kan jeg lage en slike enkel server på en veldig enkel måte? Både jeg og ho har prøvd å "opprette server" inne på spillet men min "svarer ikke" og når jeg skal logge på hennes, får jeg beskjed om noe "lan-server" greier.

Må jeg bruke en dedikert server? Og er det mye styr?

Takk for svar :)

 

Tore

Du kan jo eventuelt la kjæresten din trene seg med offline practice som du finner ved å trykke på Training i hovedmenyen. I mitt tilfelle leier jeg en dedikert server hos Multiplay, men det går også an å sette opp en server på din egen maskin. Dette har jeg ikke noe erfaring med, så jeg kan dessverre ikke svare deg på det, men jeg vet at Artorp som har postet lengre oppe her i tråden har ganske god peiling på sånt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

ToreBarsk, som augi2323 nevnte fungerer Source Multiplayer Dedicated Server fint for dette formålet. Når serveren har startet kan du legge til bots og sette innstillinger via konsollen. Wikien har flere nyttige kommandoer relatert til dette: http://wiki.teamfortress.com/wiki/Bots

Du kan vurdere å sette passord med "sv_password" om du vil være sikker på at ingen uvedkommende kommer inn (btw, sv_password og rcon password er to forskjellig ting). Da må man isåfall bruke konsollen in-game for å koble til, ved å skrive "connect xx.xx.xx.xx:yyyyy; password hunter2" der xx.. er ip, yyyyy er port og hunter2 er passordet. Sender deg link til steam-kontoen min, bare å ta kontakt om du lurer på noe annet. Lykke til :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...