Gå til innhold

Hvorfor er youtube dårlig på android?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har jeg hardt for å tro etter å testet påmdisse telefonene

Selvfølgelig er det hardt å tro andre ikke har samme oppfatninger som deg..... Slutt å troll.

 

Så HQ er ikke HD?

Det er alt jeg finner på min SGS2. Nå bruker jeg heller ikke YT på telefonen, men ...

 

Nei, HQ er ikke det samme som HD. Det offisielle YT app for S2 har ikke HD valgmuligheten (mistenker det har med oppløsningen å gjøre). Alternativet er å bruke uoffsielle app fra http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1529715 (krever root)

 

Og btw, 1080p avspilling er herlig på en 4,3" enn 3,7".

Lenke til kommentar

Jeg får HD på min One X gjennom YouTube-appen. Det jeg ikke finner ut er hvor jeg tar på fullscreen :hmm:

 

Hvis du bruker YouTube-appen, så kan du krysse av en boks inne på innstillinger om å loade HD selv om du er på mobilt nettverk.

 

Edit: Føler meg ganske dum her nå, hehe! Var selvfølgelig bare å snu mobilen i landscape-mode. Men jeg har iallefall valg for HD.

Endret av jdmik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

har alltid fått HD på min Desire HD med Android 2.3.5. eller beste kvalitet da Desire HD ikke har HD-skjerm. er et fåtall av mobiler som har HD-skjerm. Galaxy nexus og HTC one x som jeg vet om.

 

 

Det er INGEN praktisk forskjell om du spiller av en film på 720 eller 1080 på en mobil pr idag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...