Gå til innhold

[Løst] Spørsmål vedrørende Cigar!


PlastPerm

Anbefalte innlegg

Heisann alle sammen!

 

I år blir jeg 18 år. Jeg har bestemt meg for at hver nyttårsaften helt til jeg dør skal jeg røyke en cigar.

Ja, det stemmer, helt til jeg dør og bare den 31. Desember, om ikke noe annet skulle inntreffe. Ingen annen dag i året.

 

I den anledningen har jeg lyst til å begynne å undersøke litt ang. det som skal bli min nye særegene, vrange tradisjon.

 

For det første: Hvor kan man kjøpe cigarer? Har hørt at man kan kjøpe de i butikker og på Polet (?) men jeg aner egentlig ikke. Vet at det finnes egne tobakksbutikker, men det blir ikke aktuelt siden det ikke er noen av dem i nærheten av her jeg bor. Jeg er ikke ute etter cigarillos, hvis noen lurte.

 

For det andre: Er det 18-årsgrense på alle cigarer?

 

Spørsmålene er da som følger: Hvor kan man kjøpe cigarer og er det 18-års aldersgrense på de?

 

Vil også tilføye at jeg ikke visste hvor jeg skulle poste dette innlegget, så unnskyld om jeg har postet det feil

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Onkelen min har sin egen sigarfabrikk på den Dominikanske republikk (land i latin-Amerika) meg egen nettbutikk! Det er bare egne merker av kvalitet. Alle varer er kalles Chess og så typen (sigar, rom, snus) på engelsk. Han har et godt lager hjemme og kan få tak i mer på bestilling. Han er spesiallisert på sigarer men har også andre produkter.

 

Han har desverre 18-års grense på alle produkter men her er i hvert fall nettbutikken:

http://www.sigar.com/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...