Gå til innhold

BK: Menneske og måke som venner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må vel innrømme at jeg er en av de som "ikke liker" måker!

Vokste opp i fjæresteinene og ble vel litt miljøskadd av nærgående elementer av denne arten.... . Fikk jo aldri fred..... ;)

Men bildene dine med disse fuglene i alskens positurer begynner jeg å bli "venner" med! Et bra bilde på mange måter... Imponert over at du/dere har blitt så familiære med de....

Ekstra pluss fra meg for speilingen av sola osv. i brilleglassa...

God 4'er herfra! :)

Skrevet

Har aldri hatt noko i mot måker. Alltid hyggjeleg når dei kjem og vil ha fiskaslo etter ein suksessrik fisketur :)

Likte dette biletet. Ikkje vidvinkel? Sikker på det ;)

Skrevet

Beklagar, men eg forstår ikkje anna enn at det er teke med vidvinkel. Kompaktkamera kan ha vidvinkel dei óg. Måka er så "forvridd", + exif seier 4.2 mm (som sikkert er vidvinkel sjølv på ein mindre sensor).

UANSETT, kult bilete!

Skrevet

Har aldri hatt noko i mot måker. Alltid hyggjeleg når dei kjem og vil ha fiskaslo etter ein suksessrik fisketur :)Likte dette biletet. Ikkje vidvinkel? Sikker på det ;)

Er vel 24mm vidvinkel på dette kameraet (eq 35mm...) ;)

Skrevet

Men - de oppfører seg som dyr, i følge Børretzen..

Fint bilde, som forteller sin klare historie om hva som er mulig, og som sikert få var klar over.

At den er sluttet å drite på deg er interessant. Regner med de unnlater å drite på hverandre, og da er du på en måte blitt en av dem.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...