keeryNor Skrevet 24. april 2012 Skrevet 24. april 2012 (endret) Hei. Jeg har satt opp en Minecraft server, fra min egne pc hjemme. Alle jeg spiller med kommer inn på serveren, men problemet mitt er, når jeg går inn på serveren, blir alle andre kicked/disconnected. - Kjører serveren på en egen bærbar pc. - Har åpnet porter. - prøvd alle instillinger på routeren. - Har prøvd www.portforward.com sin Portchecker da får jeg "We where able to ping your router" og "Your port is open on this computer - Skjer det samme når jeg setter opp en Counter-strike source server. Takker for svar Endret 24. april 2012 av keery123321
keeryNor Skrevet 24. april 2012 Forfatter Skrevet 24. april 2012 Har nett fra Get 70mbit ned og 10 mbit opp
Titanium87 Skrevet 24. april 2012 Skrevet 24. april 2012 Da skulle ikke det være noe problem i alle fall Logger du deg på med samme pc som serveren er på? Det høres litt ut som om du bruker samme porten eller noe sånt.. Firewall?
keeryNor Skrevet 24. april 2012 Forfatter Skrevet 24. april 2012 Firewall på pcen og routern er skrudd av. Har egen pc til serveren. Kan tenke meg at jeg bruker samme port som serveren.
keeryNor Skrevet 25. april 2012 Forfatter Skrevet 25. april 2012 Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre?
MrLeander4Ever Skrevet 3. august 2012 Skrevet 3. august 2012 Det letteste alternativet er å kjøpe host, du får billig host til 600kr for et år hos beastnode.com, der hoster jeg mine Minecraft server.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå