Gå til innhold

Gaming PC, trenger hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har komf om 17 dager, og jeg er sikker på at jeg kommer til og bruke litt av pengene på en gamer pc. Har tenkt og bruke 15K på BARE data, tastatur og skjerm har jeg fra før. Vil ha det kraftigste jeg kan få for 15K. Helst fra komplett.no eller netshop.no. Kabinett har ikke så mye å si, bare det er litt kult med led lys og litt fancy stuff^^

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velg et kabinett du liker.

Hvis du vil ha veldig stille skjermkort og som har bra kjøling, men er dyrere og nyere versjon da, så kjøper du denne.

Belysning finner du her.

Se etter om du har verktøy som skruetrekker og andre ting hjemme.

Kjøp deg også en antistatisk armlenke. Også Windows 7 bare tar du med i oppsettet og andre ting du vil.

post-273043-0-18993300-1334936003_thumb.png

Skrevet

Vil si at kabinettet er veldig dårlig. Billig greier, dårlige løsninger og dårlig med kjøling. Skaff deg en fra 500-1600,-

Antistatisk armlenke hjelper så du unngår statisk elektrisitet som kan skade komponentene.

Skrevet

De jeg linka til, se etter miditower. Bare let. Så linker du til den her, så kan vi si om den er bra.

Er støy og andre ting viktige?

Skrevet

Helt grei. Du overlever.

Men en ting;

Lys blir veldig stygt etter min mening, og du blir lei av det en eller annen gang. Hvis du vil ha kabinett med veldig lav støynivå som du knapt hører, så se litt på R3. Denne har smarte løsninger som kabelorganisering, lydisolasjon og dør. Denne følger også med viftekontroller som har kjekt å ha! Du kan styre 3 vifter totalt, og det følger med 2. Hvis du kjøper en ekstra vifte sammen med kabinettet, kan du kontrollere alle tre. Kjekt å ha!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...