Gå til innhold

Assassin's Creed får hakk i plata...


Anbefalte innlegg

Nå er jeg så lei og frustrert og irritert at jeg ikke kan beskrive det engang. Hadde bestemt meg for å bli ferdig med første Assassin's Creed- spillet i dag slik at jeg forhåpentligvis kunne bli ferdig med denne hurpelyden som klikker i tide og utide. Det som skjer er at lyden plutselig får hakk i plata, som ALDRI går bort med mindre jeg lukker hele spillet og starter opp igjen. Dog vet man aldri når hakkingen kommer tilbake. Kan komme med en gang, eller når man nesten er ferdig med å knerte målet. Og siden pratingen er såpass viktig i dette spillet, og det ikke er tekstet, vil jeg gjerne få det med meg. Men da må jeg i såfall begynne helt på nytt - iom. at lagrinssystemet på dette spillet suger big time. Nå er jeg MØKKA LEI av å måtte gjøre alt det samme fire-fem-seks-hundre ganger på nytt!!! Var greit i starten, for da var det ikke så mye å ta igjen hvis man måtte begynne på nytt, men jeg har hatt latterlig store problemer på de siste oppdragene...

 

Det verste er at jeg ikke klarer å finne noen som har hatt samme problem som meg - og da er det jo også vanskelig å finne ut hva som er galt. Jeg har ikke hatt slike problemer med andre spill. Jeg har prøvd å endre lydinstillingene til laveste kvalitet, men det har ikke hjulpet i det hele tatt. Jeg har lukket alle unødvendige programmer før jeg har startet opp spillet. Ingen hjelp i det. Er det pcen min det er noe i veien med?? Kan støv i vifta f.eks. skape slike problemer?? :S

 

Jeg var nær ved å knerte sistemann da denne shiten skjedde en gang til. Da gadd jeg virkelig ikke høre på "walk the path"-duden en gang til. Om jeg får samme problem i AC II henter jeg slegga og lærer pcen min en aldri så liten lekse. FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU.

 

(PS: Ingenting annet enn lyden blir herpa. Ingen lagging eller problemer med bildet.)

Endret av christinahk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du oppdatert lyddriverne? Reinstallering av spillet? Regner med det er mulig å lagre savegamen din. Du burde også sjekke at du har nyeste patch til spillet.

 

Hvordan sjekker jeg seneste patch? Jeg har lastet det ned via steam, holdes det ikke automatisk oppdatert da? Det har iallefall Team Fortress 2 pleid... Hvordan sjekker jeg hvilken lyddriver jeg skal ha? Reinstallering av spill er jeg livredd for, men tar en sikkerhetskopi av alle filene nå iallefall...

 

Til å være datastudent føler jeg meg rimelig noob... :rofl:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...