Gå til innhold

[Løst] Problemer med oppdatering av progamvare til HTC Wildfire S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Samboeren min har en HTC Wildfire S, og til den har det kommet en programvare oppdatering. Det går helt fint å laste den ned, men når installeringen starter, virker det som det går fint til å begynne med, så kommer det opp en "feilmeldingskjerm". Vet ikke hva dette betyr eller hva som skal gjøres for å få oppdatert telefonen hennes. Legger ved et bilde av skjermen når oppdateringen stopper.

Håper noen kan hjelpe.

post-253067-0-31450500-1334756228_thumb.jpg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tilleggsopplysninger:

Etter at telefonen får tidligere nevnte skjermbilde, trykker jeg inn begge lydknapper og power-knappen. Følgende feilmelding kommer opp i recovery-bildet:

Copying fotaBoot to /data/system for costomize reload...

Verifying current system...

assert failed: apply_patch_check("/system/framework/com.htc.resources.apk", "ad5affd7553144468e56f6803382c2089a8926d0". "bf6813ca56636dc8c0ab57225f10a1a741a45bfe")

E:Error in /sdcard/download/OTA_Marvel_S_HTC_Europe_2.14.401.1-2.13.401.3_release_246828bqvnfs0scxz4Qj5d.zip

(Status 7)

Installation aborted.

• 8 måneder senere...
Skrevet

Hei

Samboeren min har en HTC Wildfire S, og til den har det kommet en programvare oppdatering. Det går helt fint å laste den ned, men når installeringen starter, virker det som det går fint til å begynne med, så kommer det opp en "feilmeldingskjerm". Vet ikke hva dette betyr eller hva som skal gjøres for å få oppdatert telefonen hennes. Legger ved et bilde av skjermen når oppdateringen stopper.

Håper noen kan hjelpe.

Hei.

Fikk du svar på problemet med oppdatering? Min kone har det samme problemet.

• 5 måneder senere...
Skrevet

Hei.

Fikk du svar på problemet med oppdatering? Min kone har det samme problemet.

Bumper denne med svar til oddniel: Jeg leverte inn telefonen på service og de byttet hovedkortet på mobilen da det tydeligvis var noe feil med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...