Gå til innhold

Ikke signal med GTX 560 Ti


Anbefalte innlegg

Hei! Har et slitsomt problem her..

Har en HP Pavilion m9270 med defekt skjermkort. Kjøpte et nytt Gainward GTX 560 Ti, og greide ikke å få bilde på skjermen uten å bruke integrert VGA. Prøvde med kraftigere PSU (300w -> 520w) og da virket det... helt til jeg installerte driverene til kortet, nå får jeg ikke noe signal på skjermen..

 

Altså, problemet er: Jeg fikk bilde på skjermen helt til jeg installerte driverene fra nVidia.. noen forslag til løsning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

når du installerte driveren trekkes det mer effekt ut av skjermkortet og derfor er ikke en 550W godt nok til skjermkortet , men det er ikke umulig at du har skadet kortet

 

se om du finner ut hvor mye effekt (watt) du får ut på 12V rail

Endret av Sidhius
Lenke til kommentar

Får ikke noe skjermbilde i det hele tatt, har heller ikke prøvd å fjerne driverene.. (prøver nå)

 

På esken til strømforsyningen står det +12V1 / +12V2 | 25A / 25A | 480W

 

E: Er det bare å avinstallere driverprogramvaren i legg til/fjern programmer eller har noen en enkel guide?

Endret av Thomas ST
Lenke til kommentar

Hjalp ikke å avinstallere drivere, får prøve å installere driverene igjen... Synest fortsatt det er veldig rart at det fungerte før jeg installerte driverene.

 

PS! hadde satt pris på om noen kunne fortelle meg hvordan jeg resetter bios på disse maskinene, siden jeg har lite erfaring på området :)

PS2! fant ikke noe etter et raskt google søk..

 

E: Avinstallerte fra enhetsbehandling nå, får i alle fall bilde via skjermkortet, prøver å laste ned nyeste driver fra nVidia.

Endret av Thomas ST
Lenke til kommentar

Etter jeg la inn Gainward programvaren så sluttet det å virke igjen etter restart :S

Prøver på nytt å avinstallere alle drivere å KUN legge inn nVidia drivere.

E: Sorry for dobbelpost, men følte det var greit/nødvendig siden det er såpass lenge siden forrige :D

Endret av Thomas ST
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...