Svigermors drøm Skrevet 14. april 2012 Skrevet 14. april 2012 (endret) Hei Som tittelen sier så har jeg et problem med minecraft. Jeg kjøpte en ny datamaskin tidlig i 2012 og sliter med minecraft på den. Specs: - 8 GB memory - 750 GB HDD - Intel Core i7 - 2670OQM, 2,2 GHz - Win7 premium - Nvadia Geforce GT 540, Cuda 2 GB. Mitt problem er at minecraft stopper hele tiden. Det lagger ikke men plutselig fryser minecraft og jeg må utav og inn igjen fo å spille. Dette skjer ganse ofte, hvert 2 minutt omtrent. Om jeg venter får jeg en beskjed som sier ca: "Minecraft has run out of memory" og noe med at det kan ha om "java virtual machine". Noen som vet hva problemet kan skyldes ? Bør jeg prøve å re-innstalere Minecraft og Java ? Er spesifikasjonene mine gode nok til å drive en Minecraft-server til 8 personer på et lan ? Takker for alle svar - Hunterra Endret 14. april 2012 av Hunterra
Gjest Skrevet 14. april 2012 Skrevet 14. april 2012 Du må ihvertfall kjøre Java 7 64-bit! Da burde du ikke ha så mange problemer. For å finne ut hva du har nå: åpne start, skriv: cmd og inne i den svarte boksen skriv: java -version
Svigermors drøm Skrevet 14. april 2012 Forfatter Skrevet 14. april 2012 Jeg bruker 64-bit. En venn sa at jeg burde ha distance på "normal" istedenfor "far".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå