FroD Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Hvis du er sikker på at du vil fortsette å spille gitar i noen år og ta det noenlunde seriøst er du absolutt tjent med å investere litt i gitaren, rett og slett fordi det gir mer spilleglede å ha et ordentlig instrument i hendene. Billige gitarer har også for vane å bli ustemt lettere og ikke være like gode å spille på. Epiphone Les Paul er et kjempegodt utgangspunkt som vil holde mål i årevis. Opp til et visst punkt får man virkelig hva man betaler for når det gjelder gitarer, i hvert fall når man kjøper merker som er kjente og har bra kvalitetskontroll. Det beste er selvsagt å dra til en musikkforretning og be om å få prøve alle gitarer innenfor budsjettet ditt, men erfaring tilsier at Epiphone og Squire er meget gode gitarer til prisen. Det kan også være lurt å se på bruktmarkedet? jeg har handlet brukt EPiphone LP Custom idag etter å ha vurdert å oppgradere fra min Aria Pro 2 som har gjort jobben som kveldskos på et veldig lavt nivå. Så ble det en brukt inkludert en liten forsterker til 2k. gitaren er 3år gammel og den kostet sannsynligvis 2-3ganger mer da. det er mange som kjøper og ikke bruker, så min erfaring er at du kan gjøre mange gode brukt kjøp. Lenke til kommentar https://www.diskusjon.no/topic/1428813-ny-el-gitarnoen-forslag/page/2/#findComment-19570395
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå