magnkra Skrevet 11. april 2012 Skrevet 11. april 2012 Jeg (og dama) skal flytte til sommern, og i den fremtidige leiligheten blir vi muligens nødt til å sette opp egen internett og tv forbindelse. Vi er på utkikk etter den beste/billigste løsningen, altså hva vi sparer mest på. Kriteriet er at det er minimum 20/5 hastighet, samme som vi har nå ca (netspeed-test viser bare 12,5, men linja skal være 20. Er borettslag canadigital kabel-tv internett...) Bør i alle fall oppnå samme som nå. Av tv-kanaler ser vi hovedsaklig på kun nk1, nrk2, nkr3, tv2, tvnorge, tv3, viasat4, max, mtv og tv2 zebra. Disse kanalene må vi ha. Alt annet er uvesentlig, men kan godt ha flere kanaler dersom det lønner seg for tilbudet. De fleste utleieleiligheter lar seg ikke installere eget parabol/rikstv antenne, men har derimot kabel-tv uttak. Da har jeg her i Lillehammer mulighet til å tilknytte meg eget abonement, men flere tilbyr internett og kabeltv i ett. Hva bør jeg ta, og hva er billigst? Kabel-tv og nett via dette i samme tilbud/løsning, eller hver for seg? Håper dette lar seg besvare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå