Gabriel Shear Skrevet 25. august 2003 Skrevet 25. august 2003 Registrerte meg sikkert for 5 år siden på start.no, og har siden den gang brukt den ganske aktivt. I dag skulle jeg registrere en ny konto til fadern, men da fikk jeg beskjed når jeg prøve å logge inn at en måtte bruke start.no inet abb. Har hørt noe om at man kan sende en sms (10,-), også slipper man dette. Noen som vet? På forhånd takk for svar!
K.Austheim Skrevet 25. august 2003 Skrevet 25. august 2003 Dette var gratis før, men er desverre ikke gratis lengre. Du kan åpne kontoen din ved å sende en SMS-melding: Send ST FTP <ditt brukernavn> til 1963. Dette koster 10 kroner, og er en engangssum.
Lurifaksen Skrevet 25. august 2003 Skrevet 25. august 2003 Er faktisk en ufattelig genial løsning. Utrolig mye enklere å sende en SMS enn å streve med regninger og månedlige avgifter.
EggeN Skrevet 25. august 2003 Skrevet 25. august 2003 Månedlige avgifter når totalsummen er på 10 kroner? lol.. det hadde tatt seg ut.. bundet medlemskap på 10 måneder med 1 kroner i måneden da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå