Gå til innhold

Bra headset til under 1000 lappen?

Carlgutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på jakt etter noen nye hodetelefoner. Er blitt lei av å måtte sitte med lavt volum på hele natten. Jeg foretrekker om det er god lydkvalitet og bass. Greit om det er mulighet til å stille litt på bredden og slikt siden jeg er ganske tynn i skallen. Viktig at de er behagelig å ha på seg, gjerne av typen som har litt pute rundt. Hater sånne stankelbein headset. Foretrekker om de er mulig å få kjøpt i vanlige norske kjeder som Gamezone, elkjøp, expert osv. osv. Vil helst ikke bestille fra nett. Helst under 1000 lappen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skrevet

+1 til Beyer DT770. Ellers kan jeg anbefale AKG 272HD som jeg har hatt selv, du finner de til ~1200kr på nettet, og sikkert noe tilsvarende i butikker rundt om i landet. De er ekstremt behagelige og er selvjusterende på hodet slik at de sitter perfekt uansett om du er tykk eller tynn i skallen ;)

I tillegg vil en liten ekstern eller intern Dac/Amp kombo gjøre underverker for lyden i forhold til å bruke utgangen på hovedkortet.

Skrevet

Anbefaler Audio-Technica M50 - et helt fantastisk headset! Bassresponsen er utrolig, og lyden er ikke fullt så "kvass" og steril som BT770. Ligger på 1100 bla på riff.no.

• Liker 1
Skrevet

Bestemte meg å bare bestille DT770 fra komplett, men hva er forskjellen på 32ohm og 80ohm versjonen? Ser jo at det er akkurat samme pris på dem. Og funker de greit uten forsterker?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...