Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

[Løst] Forslag til design på en fotoside


Anbefalte innlegg

Hei!


Noen som har forslag til et tøft design til en fotoside? Er heeelt blank på de greiene her.. Vant en side fra itpro så tenkte jeg skulle prøve meg fram litt, men er vansklig å finne/lage no tøft no. Syntes den jeg har nå er helt grei(?) men den er litt for "simpel" imo.

Og er det vanlig å måtte kjøpe et design som andre har laget eller er det mye som ligger åpent for alle? Har prøvd å søke litt men finner ikkeno..

Endret av Suic
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vanskelig å komme med noe, det skal jo være din side og du liker jo kanskje ikke det jeg liker :)

Fant en liten kåring gjort for et par år siden, kanskje du kan hente inspirasjon fra noen av disse: http://www.smashingmagazine.com/2009/07/10/35-beautiful-photography-websites/

 

når det gjelder oppsett av websiden, så er det jo veldig avhenging av hvordan du vil at siden skal se ut. Det finnes jo utallige templates for både det ene og det andre som er Open Source, og om du føler noe av det er noe for deg så er det jo fullt mulig å benytte seg av dette. Viktigste er vel at du føler du har en side du er fornøyd med, som ikke blir for avansert for deg å oppdatere. Lykke til.

Lenke til kommentar

Takk skal du ha!

 

Inspirasjon fikk jeg ja, utrolig mye tøft der! Men så var det det og begynne da :p

Er ikke så lett med det redigeringsprogrammet som følger med hos one.com, noe simpelt, men er det mulig å bruke et annet redigerings program en det som er standard på siden? Kjøre et i bakgrunn å laste opp i ettertid eller noe sånt?

 

Mulig jeg spør dumt, men har aldri vært borti det her før

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...