Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Støyfritt og flott portrett :)

:)

Tenker på naturopplevelsen det er når du kommer så nær og får tatt et så tydelig bilde :)

Ble noe mørkt på øyet da,men var nå slik,og blee ikke bra da jeg prøvde lyse det opp :hmm:

Skrevet

Hei

Ble noe mørkt på øyet da,men var nå slik,og blee ikke bra da jeg prøvde lyse det opp

Neste gang kan du prøve med spotmåling, men kan/vil risikere at noe vil bli overeksponert.

Skrevet

Hei

Ble noe mørkt på øyet da,men var nå slik,og blee ikke bra da jeg prøvde lyse det opp

Neste gang kan du prøve med spotmåling, men kan/vil risikere at noe vil bli overeksponert.

Ja var jo det en skulle,men for skylde på att kamera var nytt her å att en ikke tenkte så langt..eller ikke tenkte i det hele tatt :wallbash:

artig å komme så nærme fugler å dyr.. dette var tett på.

Takker,ja de er ganske så tamme der dette ble tatt.Krogkstaelva,og Drammenselva :)

Skrevet

Likte godt bilde,Komp er meget fin og lager spenning i bilde sammen med livet i vannet,,samt klart og ekte.

Personligt står det for en 5.

Skrevet

Hei. Her er det et fint svanebilde.Fine farger på svane og på vannet.:-)

:)

Likte godt bilde,Komp er meget fin og lager spenning i bilde sammen med livet i vannet,,samt klart og ekte.

Personligt står det for en 5.

:):w00t:

Skrevet

Du er nærmest et "ikon" for meg her på digit Jan Erik..med de flotteste bilder, men dette ble nedtur..synd å si det, men ærlig ment iallefall..lyst å gi karakter, men nei .

Nedturer må man tåle vet du :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...