wasco Skrevet 7. april 2012 Skrevet 7. april 2012 Et greit utsnitt og et godt komp. Det er morro å leke med filter, og her har du fått fram en fin "drømme" effekt. Men jeg kunne også tenkt meg å sett dette bildet, uten bruk av filter
40D Skrevet 8. april 2012 Forfatter Skrevet 8. april 2012 Et greit utsnitt og et godt komp.Det er morro å leke med filter, og her har du fått fram en fin "drømme" effekt.Men jeg kunne også tenkt meg å sett dette bildet, uten bruk av filter Vel.. Takker for svar, men jeg ser ikke noen grunn til å legge ut orginalen av dette bildet. Da orginalen ikke er intressant.
wasco Skrevet 8. april 2012 Skrevet 8. april 2012 Et greit utsnitt og et godt komp.Det er morro å leke med filter, og her har du fått fram en fin "drømme" effekt.Men jeg kunne også tenkt meg å sett dette bildet, uten bruk av filter Vel.. Takker for svar, men jeg ser ikke noen grunn til å legge ut orginalen av dette bildet. Da orginalen ikke er intressant. Nei, det behøver du ikke Bildet er jo spennende nok slik det er
Anbefalte innlegg