stiaas Skrevet 4. april 2012 Skrevet 4. april 2012 Orker du ikke vente på den offisielle oppgraderingen? Android 4 for Galaxy Note lekket
rikkmund Skrevet 4. april 2012 Skrevet 4. april 2012 I717? Hva skjer om denne blir lagt inn på den internasjonale GT-N7000? "Bricked" regner jeg med
leopex Skrevet 4. april 2012 Skrevet 4. april 2012 (endret) Jeg laster ned nå, og skal prøve den på min GT-N7000. Edit: Etter litt lesing så tror jeg nok jeg står over. Venter på en som er til GT-N7000. Endret 4. april 2012 av leopex
Bernt Skrevet 4. april 2012 Skrevet 4. april 2012 Ser hele artikkelen er borte...... Var det til annen version enn den vi bruker i Norge??
Kurt Lekanger Skrevet 4. april 2012 Skrevet 4. april 2012 Oppdateringen var til den amerikanske versjonen av Note, og på grunn av usikkerhet om den i det hele tatt vil fungere på den internasjonale (eller om den vil kunne ødelegge telefonen), valgte vi å trekke artikkelen inntil videre. Om noen skulle ha opplysninger om Android 4 til den internasjonale utgaven av Galaxy Note, tar vi gjerne imot dette. :-)
rikkmund Skrevet 4. april 2012 Skrevet 4. april 2012 Oppdateringen var til den amerikanske versjonen av Note, og på grunn av usikkerhet om den i det hele tatt vil fungere på den internasjonale (eller om den vil kunne ødelegge telefonen), valgte vi å trekke artikkelen inntil videre. Om noen skulle ha opplysninger om Android 4 til den internasjonale utgaven av Galaxy Note, tar vi gjerne imot dette. :-) Helt annen maskinvare på den modellen dere linket til, så dere kunne dere ha ødelagt en god del Galaxy Notes ute i det vide land.
Anbefalte innlegg