Gå til innhold

Forslag til nye hodetelefoner (bedre en Koss Portra Pro)


Anbefalte innlegg

Hei folkens!

 

Nå har jeg hatt mine Koss Portra pro i et par år og har lyst til å investere i en par nye. Reiser til Usa over påske så tenkte jeg kanskje kunne se om jeg fant noe der (og som kanskje ligger på en lavere pris enn her i Norge).

 

I hovedsak leter jeg etter noe med god lyd, spesielt når det gjelder bassen. Hører for det meste på elektronisk musikk.

 

Budsjett: Helst ikke over 1500,-

 

Størelse: Mine gamle Koss Portra Pro er jo veldig små i størrelse. Jeg kan godt gå opp i størrelse om det gjør at lydkvaliteten, men helst ikke så store at de blir liggende hjemme. Vil helst ha mulighet til å ta de med meg på bussen osv.

 

I tillegg er det viktig at de er komfortable og ser utseendemessig noen lunde greie ut.

 

Kommer til å bruke de på iPhone og laptop.

 

Håper på å finne noe som er merkbart bedre enn mine gamle koss portra pro når det gjelder lydkvalitet. Så om noen her vet om noen hodetelefoner som kan passe meg, er det bare å komme med det! :-)

 

- Ina

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det blir vel i det største laget med Steelseries Siberia V2, men jeg personlig bruker disse rundt omkring på busser, tog osv. Skal du da ned til ørepropper, prøv ut sennheiser eller bose. De gir omtrent like bra lyd. Det er syk diskant og dyp bass i begge proppene.

Steelseries sine ser veldig lovende ut,men som du sier, kanskje litt i det største laget. Vil helst holde meg til hodetelefoner siden jeg har en tendens til å få vondt i ørene av propper (er ikke helt sikker på hvorfor, mulig fordi lyden kommer for nær/proppene sitter inn i øret).

Har hørt mye om senneheiser og bose. Vet du hvordan de er i forhold til hodetelefoner, eller er det plugger de gjør best? Takk :-)

Lenke til kommentar

Eaasy!

 

- Sennheiser HD25 ll

Fantastisk hodetelefon som egentlig er laget for proff-markedet. Selv har jeg et stort antall hodetelefoner til nokså stive summer! -Disse er helt klart blandt favorittene :)

Google litt rundt, og du skal se at det ikke bare er jeg som er fornøyd!

 

Selges på Prolyd i Oslo til ca. 1300kr.

Lenke til kommentar

Eaasy!

 

- Sennheiser HD25 ll

Fantastisk hodetelefon som egentlig er laget for proff-markedet. Selv har jeg et stort antall hodetelefoner til nokså stive summer! -Disse er helt klart blandt favorittene :)

Google litt rundt, og du skal se at det ikke bare er jeg som er fornøyd!

 

Selges på Prolyd i Oslo til ca. 1300kr.

Liker, liker! Både i forhold til hva du og mange andre brukeranmeldelser sier, og i tillegg størrelse, utseende og pris. Tror jeg skal se etter disse. :)

 

Men i tilfelle jeg ikke skulle finne de, finnes det noen lignende alternativer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...