Gå til innhold

Ny telefon - Windows phone


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har gått rundt med HTC Sensation en veldig god stund nå, er veldig fornøyd med den. Men nå har det gått en tid der jeg ønsker å eie en windows phone. Har prøvd og testet en venn sin Nokia Lumia 800 og det virker veldig lovende.

Har hatt en iPhone, og det er uaktuelt.

 

Sett på den nye HTC One serien, men har prøvd sense 4 (rootet) altså, prøvd og prøvd det er jo ikke hele, bare test versjoner..

 

Men uansett, så har jeg hatt et lite øye på Lumia 900. Den har nok ikke kommet ut..

Noen som har erfaringer med Windows phone? Batteri tid (Veldig viktig for jeg ønsker ikke å lade den hele tiden), lagg? Lyd på å spille musikk med ørepropper?

Og jeg så også at når jeg skrev meldinger på Lumia 800, så var det ikke Norsk tastatur.. At ÆØÅ ikke var der, at man må holde A for å få Å..

Og for all del noe negativt også?

 

Ble litt mye men, ja. Feedback ;D

Endret av DinhV12
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Windows Phone er et kjempe fra mobiloperativsystem, det er litt forskjellig med hvor lenge batteriet varer, men regn med litt under to dager med gjevnlig bruk. Windows Phone er det mest flytende mobiloperativsystemet der ute, så nei den lagger ikke. Dette varier igjen med hvilken telefon du velger.

Lumi 800 telefonen du bruke hadde garantert ikke valgt frem norsk tastatur.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...