Gå til innhold

Hjelp til å velge hodetelefoner


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg trenger hjelp til å velge hodetelefoner.

Det jeg er mest opptatt av er at prisen ikke overstiger 3000. Bassen er ikke overpowered, som jeg har hørt at Beats har. Den må kunne brukes til Samsung Galaxy S 2. Den må ikke ha så dårlig med demping, slik at folk rundt meg kan høre veldig godt hva jeg hører. Lyden er veldig bra til all slags musikk. Fra metall til rap.

 

Bruker headsett hver eneste dag og bruker det ofte på reising i bil og buss.

 

Håper på hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sett en del på disse testene fra lyd og bilde, men jeg klarer ikke å bestemme meg egentlig. Jeg liker beats by dre pro. Stilen, at den ikke slipper ut mye lyd og bassen er god. Jeg hører for det meste på musikk med bass, så er fan så beats. Men så er de jo så dyr da, hadde håpet på at noen kunne beskrive selv kanskje om hvordan disse er.

 

AKG 701K/Q virker litt for dyre for meg, ivertfall følge lydogbilde sin side. Men prisen har vell kanskje synket litt?

Lenke til kommentar

Bestem deg da mann. I første post gir du inntrykk av at du ikke vil ha "overpowered" bass. I så måte er AKG'ene veldig bra for de er rimelig+ nøytrale. Beats har jeg ikke prøvd men ryktet er at de setter sin signatur på lyden og passer bra til RnB, HipHop.

Men om headsett er nøytral eller ikke betyr nada for de som ikke mikser. Liker man lyden, liker man lyden.

Så liker du god bass; gå for Beats.

Lenke til kommentar

Bestem deg da mann. I første post gir du inntrykk av at du ikke vil ha "overpowered" bass. I så måte er AKG'ene veldig bra for de er rimelig+ nøytrale. Beats har jeg ikke prøvd men ryktet er at de setter sin signatur på lyden og passer bra til RnB, HipHop.

Men om headsett er nøytral eller ikke betyr nada for de som ikke mikser. Liker man lyden, liker man lyden.

Så liker du god bass; gå for Beats.

Finnes det noen som er ganske like Beats sin bass og de andre sin gode lyd for all slags musikk?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...