dj_malo Skrevet 24. august 2003 Skrevet 24. august 2003 Jeg har et stoooort problem! Når jeg prøver å starte windows XP pro Norsk så henger maskinen seg i vinduet hvor det står Windows XP professional... Den lille status baren som løper over skjermen bare stopper og der blir den stående... Hvis jeg skifter HDene mine (WD 40 & 80gb) til CS og restarter så kommer jeg helt fint inn... prøver jeg å skru på la oss si dagen etter med di samme instillingene som fungerte skjer d samme. den henger seg. hvis jeg da skifter pinsene tilbake på Master/Slave så fungerer det igjen. Jeg har prøvd alt mulig nå. jeg har sjekket HDene og RAMen og der er d ingen feil. Jeg har formatert og lagt inn XP på nytt også men d samme skjer. Det må være et hardware problem men hva kan være feil? Håper noen kan hjelpe! TAKK!
MorePower Skrevet 24. august 2003 Skrevet 24. august 2003 Systemet har nok problemer med å detektere harddiskene dine. Hadde lignende problem, da var det HKét som hadde skylda (fikk byttet det). Du kan jo prøve med en annen IDE-kabel å se om det blir samme ulla eller om det går bedre da. Hvis ikke, tipper jeg HK har et problem.
JMW Skrevet 24. august 2003 Skrevet 24. august 2003 Kanskje det hjelper å "sette" hdd'isken i Bios, og ikke ha på "auto detect" ?? Kan jo hende det hjelper!
Anbefalte innlegg