sport1 Skrevet 14. mars 2012 Skrevet 14. mars 2012 Jeg skal kjøre Gokart i Manchester til helgen. Er det noen som har noen gode tips så jeg gruse kompisene mine?
B25S Skrevet 16. mars 2012 Skrevet 16. mars 2012 Grunnleggende kurveteknikk. Prøv å ha rettest mulig linjer. Kutt gjerne svinger og hjørner om mulig, muligheten for dette avhenger jo mye av om det er utendørs eller innendørs. Om du får 2-takter gokart som går på 1 gir så må du være forsiktig. Bremser du fullstendig så stopper motoren, og det bør du unngå da dette kan ha en veldig luggende effekt, veldig lett å skli. Det er mest normalt å ha 4-takter gokarter som går på tomgang (2-takter gokarter som allerede står i gir må dyttes i gang). 4-takter gokarter går vanligvis veldig slapt. Kommer du forbi/fremst, ikke slipp de andre forbi. Behold racing linja. Vær modig. Ikke gi deg. Ikke la motstanderene få et mentalt overtak om de prøver å kjøre forbi deg og kjører slik at du må vike unna for dem for å unngå ulykke. De vil som oftest gi seg i siste sekund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå