Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Erfaring med betalingsabonnement på cupido.com sider?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Kort og godt først; er en kar på 20 år som er singel og søker kjæreste, og siden jeg liker asiatiske jenter ganske godt (føles tiltrekkende) så prøver jeg datingsider på nettet. Har da kommet over sider fra cupido.com, altså " www.vietnamcupid.com/ , www.filipinocupid.com/ "osv.

 

Er per dags dato vanlig standard/gratis bruker der inne, og for å lese meldinger fra ANDRE gratisbrukere så må jeg bli betalende abonnement bruker (gull eller platina). Hvis jeg er betalende så slipper også DEM å være det, da de kan lese fra betalende medlemmer men IKKE andre gratis medlemmer.

 

Så spørsmålet er som følger;

Noen som har erfaring med betalingsabonnement på slike sider, om det er safe osv? Virker ganske greit på sidene som jeg listet der i alle fall, men spør her likevel. Ser feks. at det minste abonnementet er "Gull" for 1måned, 200kr. Greit nok det - om det er safe og at dem ikke fortsetter å trekke ETTER at 1måned er gått..

 

Anyone? ;):D

 

/Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aldri prøvd slik, men alt som faller i en slik kategori er vel tommelregelen å bruke paypal på?

Kjøpes på narvesen etc så langt jeg vet.

Aldri prøvd dette før. Kjøpe på narvesen?! Hvordan funker dette?

 

Har søkt litt på nettet og da kan man jo lage konto på paypal.no feks... men hvordan er det da med trekking i forhold til vanlig konto? ...

 

Hva med å heller logge deg inn på cupido.no?

 

Der er det gratis, men med 3 meldinger per dag.

Hmn, javel. Men er ikke det en helt annen side enn de for spesielt filipino, japan osv? Eller kan man "merge" kontoene sammen slik at jeg kan logge inn fra cupido.no og sende meld til folk på filipino feks? :S

Endret av AnonymGutt91
Lenke til kommentar

Aldri prøvd slik, men alt som faller i en slik kategori er vel tommelregelen å bruke paypal på?

Kjøpes på narvesen etc så langt jeg vet.

Hmn, er det et "PaySafeCard" du mener, eller er det "PayPal" som på paypal.no du mener?

- http://www.paysafeca...no-paysafecard/

 

Kjøpes på Narvesen, Shell, 7-eleven eller lignende, og du får en kode får å bruke online. Dette kan da brukes til kortet er tomt, hvorpå det da blir "dødt"? Altså om nettsider fortsetter å trekke så har dem ikke noe å trekke, og det betyr ikke noe for meg/deg uansett siden dette kortet nå er "dødt" og en nytt må evnt. skaffes?

 

Riktig? ;):D

Endret av AnonymGutt91
Lenke til kommentar

Hmn, ser ut som "PaySafeCard" og "Payex" så og si er det samma.

- http://payex.no/privat/kontantkort/informasjon

- http://www.narvesen.no/page/index.php?struct=7&structinstance=1814

Så med Payex der da så kjøper man bare kontantkort. Men på siden der så ser man også at det går an å ha "Payex konto" også. Hvordan blir dette i forhold? Kan det fortsatt være anonymt uten å trekke inn meg og min vanlige bankkonto? ;):D

 

Altså:

Så da kan jeg bare ordne en "Payex konto" på payex.no, overføre litt penger dit fra min vanlige bankkonto, og så er det INGEN fare for at nettsider osv trekker fra min vanlige bank? Dem trekker BARE fra payex kontoen? I så fall så høres jo dette bra ut! =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...