Gå til innhold

øyenbryn piercing


Anbefalte innlegg

hei! lurer på å ta piercing i øyenbrynet, men vet ikke om eg vil for eg føler at eg har relativt store øyenbryn og er redd for at det ikke vil se bra ut :p

 

hva tror dere?

 

men om eg gjør det hva ser best ut ring eller spyd? liker spyd ganske godt :p

 

gjerne svaar :D pliis :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde det når jeg var yngre, og jeg har svære øyenbryn. Jeg synes det var kult nok jeg, men jeg synes nok ikke det nå lenger.

Det er ikke en tattovering, koster ikke så mye heller -- hvis du vil, go for it.

 

Gjør litt vondt fram til det gror (som tar en evighet), og vær forsiktig når du tørker håret ditt etter dusj osv. Mitt spyd hang seg fast i håndkleet, og plutselig sto jeg der å blødde. Hadde revna nesten hele greia ut. Gøy så lenge det varte. :)

Endret av Zodihax
Lenke til kommentar

Jeg hadde det når jeg var yngre, og jeg har svære øyenbryn. Jeg synes det var kult nok jeg, men jeg synes nok ikke det nå lenger.

Det er ikke en tattovering, koster ikke så mye heller -- hvis du vil, go for it.

 

Gjør litt vondt fram til det gror (som tar en evighet), og vær forsiktig når du tørker håret ditt etter dusj osv. Mitt spyd hang seg fast i håndkleet, og plutselig sto jeg der å blødde. Hadde revna nesten hele greia ut. Gøy så lenge det varte. :)

 

 

hehe, ok :)

 

Hvor gammel er du?

 

 

15 ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...