EndreAnd Skrevet 6. mars 2012 Skrevet 6. mars 2012 Hei, jeg leter etter en server der alle har "God mode" og alle har Antibreak Har egentelig lyst å spille på en server som er nesten helt lik som Hardwork. Spillte der men oppsto en krangel om hvilken gruppe jeg skulle vere i osv. Derfor har jeg og noen venner lyst å joine en server som er nesten helt lik som Hardwork. Også må det vere mange som spiller der - Alle må ha "God mode" - Serveren må ha en plugin som gjør slik at verktøy ikke blir ødelagt (feks. Antibreak) - Må vere en server der mange spiller mvh -Feqzz
Gjest Skrevet 6. mars 2012 Skrevet 6. mars 2012 Oppsto det en krangel på Hardwork sier du? Si ifra på PM så kan jeg hjelpe deg med å løse "problemet". Stab @ Hardwork.
EndreAnd Skrevet 6. mars 2012 Forfatter Skrevet 6. mars 2012 (endret) - EDIT: går det an å slette innlegg? Endret 6. mars 2012 av Feqzz
42 Skrevet 27. mars 2012 Skrevet 27. mars 2012 Du kan jo vurdere å ta deg en tur innom en Creative-server. Har en bra en: c.mcblocks.net Føler du for å spille Survival er ip'en: smp.mcblocks.net
EndreAnd Skrevet 2. april 2012 Forfatter Skrevet 2. april 2012 Ja, da er letingen på gang igjen Siden min venn ble PERMBANNET for å se Gull under lava med en bug uhell. Og han klarte ikke ignonere gullet som var under lavaen (5blokker fra han) Som dere såg i første posten. Jeg vil ha en Build server med antibreak. Eller bare glem det, helt umulig å finne en like bra server som Hardwork :'(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå