Gå til innhold

koble canal digital dekoder til 3Com wireless router


Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en hd dekoder fra canal digital som jeg prøver og koble til en 4 ports 3com wireless ruter. Dekoderen og ruteren "snakker" sammen , men jeg får ikke kontakt .Prøver med automatisk nettverk oppsett fra dekoderen og får beskjed etter en stund at kontakt er oppnådd,,,og om jeg vil lagre oppsettet. Svarer ja på dette og lagrer. Men fremdeles får jeg ikke tilgang til nettet og tjenesten wimp eller Go.(kablet forbindelse)

Vanlig nettverkskabel.Ethernetkabel cat 5 .

 

Må jeg ha en switch i den ene eller begge ender ? Eller en annen kabel.

 

Har kablet pc på en port , ip telefon på den andre , og en nettverksriver på den tredje .

 

Noen som kan hjelpe her på forumet ?

 

Vance ... data nybegynner .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En kamerat av meg hadde samme problem. Han fikk beskjed fra CD om å sette en switch mellom modemet og routern slik at både routern og decoderen henger "direkte på modem". Det virker fint da du kan ha opp til 4 enheter koblet på ett CD modem via en switch.

Lenke til kommentar

En kamerat av meg hadde samme problem. Han fikk beskjed fra CD om å sette en switch mellom modemet og routern slik at både routern og decoderen henger "direkte på modem". Det virker fint da du kan ha opp til 4 enheter koblet på ett CD modem via en switch.

 

 

Takk for tipset ,,jeg har ikke modem fra CD , men det blir vel det samme kanskje ?

 

Vance

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...