Torhild Jansen Skrevet 29. februar 2012 Skrevet 29. februar 2012 Tankefull og flott modell - bra bilde!
smort1 Skrevet 29. februar 2012 Skrevet 29. februar 2012 (endret) Gir et litt merkelig inntrykk dette! Virker nesten som om det er et fargelagt s/h-bilde.... Dersom denne behandlingen er gjort med hensikt (noe jeg tror), ja da er det iallefall spesiellt om ikke annet. Falt vel ikke helt i smak sånn umiddelbart, men, men..... ! Tror nok jeg vil forslå et mer "naturlig" uttrykk, samtidig som jeg dog aner hva det siktes til mht. tittelen...! God 3'er herfra! (Smak og behag vettu.... ) Endret 29. februar 2012 av smort1
Sithcato Skrevet 29. februar 2012 Forfatter Skrevet 29. februar 2012 Gir et litt merkelig inntrykk dette! Virker nesten som om det er et fargelagt s/h-bilde.... Dersom denne behandlingen er gjort med hensikt (noe jeg tror), ja da er det iallefall spesiellt om ikke annet. Falt vel ikke helt i smak sånn umiddelbart, men, men..... ! Tror nok jeg vil forslå et mer "naturlig" uttrykk, samtidig som jeg dog aner hva det siktes til mht. tittelen...! God 3'er herfra! (Smak og behag vettu.... ) takk takk ja behandlingen er gjort med vilje setter pris på utdypende kommentar :)
Sithcato Skrevet 29. februar 2012 Forfatter Skrevet 29. februar 2012 Tankefull og flott modell - bra bilde! tusen takk
Anbefalte innlegg