glavavemund Skrevet 25. februar 2012 Skrevet 25. februar 2012 jeg prøver og avinstallerere java sånn at jeg kan installere det igjen ... når jeg prøver og installere det kommer feilmeldingen " i vedlegg " og hvis jeg prøver og avinstallere kommer det samme. er det noen som kan svare meg om hva jeg skal gjøre?? : p
Triplerainbowow Skrevet 25. februar 2012 Skrevet 25. februar 2012 For så vidt en relativt kjent feil. Feilen skal egentlig bare komme når du prøver å installere feil versjon av Java, eksempelvis XP-versjonen på en Windows 7-maskin. Har du prøvd å laste ned installasjonsfilen på nytt? http://java.com/en/download/index.jsp
glavavemund Skrevet 25. februar 2012 Forfatter Skrevet 25. februar 2012 jeg har lastet den ned tilsammen 4 ganger og det funker ikke
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 28. februar 2012 Skrevet 28. februar 2012 Kan komme med løsning i morgen. Ikke så fryktelig vanskelig.
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 28. februar 2012 Skrevet 28. februar 2012 Bruk Windows-Installer-CleanUp-Utility til å slette instalasjonen av java. Gå deretter på Java.com og installer ny versjon av java. Du må fjerne alle java komponentene dette programmet finner. For å installere må du høyreklikke og kjøre som administrator.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå