Gå til innhold

Ny PC til en ca 10000kr?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kvifor ligge unna WD? Husk å begrunne svara dine. ;)

Eg har Abit Nf7-s v2.0 nForce2 med 1x 80gb WD IDE og 1x 120gb WD S-ATA. Det virker heilt topp! :yes:

 

Ser du ikkje har tenkt til å klokke. Er det ein prinsipp sak eller bare "tørr" du ikkje? :roll:

* Anbefales å klokke 2500+ barton så du får optimal ytelse fra hovedkortet og pc3200 rammen.

 

*Off topic*

btw: "cell" trur heller du skal bytte avatar sidan han er ein eldre user enn deg. Første mann til mølla. :yes:

Lenke til kommentar
Abit NF7-S 2.0 - 995

TwinMOS 1x512MB PC3200 RAM [om du finner råd til det legger du på en til] 1115 [x2]

Athlon XP 2500+ BOXED - 905

Sapphire Radeon 9800 Pro 128 MB . 3635

Seagate Barracuda 120GB S-ATA - 1433

Chieftec - 905

Mus, tastatur og skjerm får du finne selv  :wink:

 

Bytt avatar er du snill.

 

Dersom dere skal bruke slike avatarer som det kryr av på nettet må dere nesten regne med slikt, tar 10 min for en fersking å lage sin egen i alt fra paint til photoshop. Plass å laste den opp til fulgte sannsynligvis med abbonementet ditt på internet.

 

Tilbake til topic: Jeg bruker selv Radeon 9700 pro og Asus A7N8X, XP 2800 + og 2 X 512 MB Twinmos og har aldri merket noe til at dette ikke passer. Vet det er mange andre som kjører 9700/9800 pro/np i kombinasjon med Asus kort uten problemer. Tror det er brukerfeil/hardwarefeil i 99% av tilfellene man hører om. Det funker fint på 8X AGP så jeg har ikke sett noen grunn til å teste på 4X.

 

Når det gjelder ram'n er det vel greit å kjøpe en 512MB brikke, slik at du kan kjøpe en lik brikke senere for å kjøre dual mode. Tror ikke 1 X 512 yter så veldig mye bedre enn 2 X 256 i dual mode. Er det forresten noen som vet om noen tester av dette?

Lenke til kommentar
Abit NF7-S 2.0 - 995

TwinMOS 1x512MB PC3200 RAM [om du finner råd til det legger du på en til] 1115 [x2]

Athlon XP 2500+ BOXED - 905

Sapphire Radeon 9800 Pro 128 MB . 3635

Seagate Barracuda 120GB S-ATA - 1433

Chieftec - 905

Mus, tastatur og skjerm får du finne selv :wink:

 

Bytt avatar er du snill.

 

Dersom dere skal bruke slike avatarer som det kryr av på nettet må dere nesten regne med slikt, tar 10 min for en fersking å lage sin egen i alt fra paint til photoshop. Plass å laste den opp til fulgte sannsynligvis med abbonementet ditt på internet.

 

Tilbake til topic: Jeg bruker selv Radeon 9700 pro og Asus A7N8X, XP 2800 + og 2 X 512 MB Twinmos og har aldri merket noe til at dette ikke passer. Vet det er mange andre som kjører 9700/9800 pro/np i kombinasjon med Asus kort uten problemer. Tror det er brukerfeil/hardwarefeil i 99% av tilfellene man hører om. Det funker fint på 8X AGP så jeg har ikke sett noen grunn til å teste på 4X.

 

Når det gjelder ram'n er det vel greit å kjøpe en 512MB brikke, slik at du kan kjøpe en lik brikke senere for å kjøre dual mode. Tror ikke 1 X 512 yter så veldig mye bedre enn 2 X 256 i dual mode. Er det forresten noen som vet om noen tester av dette?

 

her er faktisk milliarder av avatarer ute på nette so kvifor skal vi ha samme ? desuten so fan eg den på nette og ikke noke abbonement tull :wink: men pliz byt for det er litt iriterande når eg/andre skal finne innlegga til cell :)

Lenke til kommentar

*OFF TOPIC*

her er faktisk milliarder av avatarer ute på nette so kvifor skal vi ha samme ? desuten so fan eg den på nette og ikke noke abbonement tull :wink: men pliz byt for det er litt iriterande når eg/andre skal finne innlegga til cell :)

 

Fant du den på nettet. Javel, har du copyright på den og? ;)

her er faktisk milliarder av avatarer ute på nette so kvifor skal vi ha samme ?

 

Det er heilt rett, men det er nok desverre du som burde bytte :yes:

 

cell

Ble medlem: 13 Apr 2003

Innlegg: 133

 

-NeoRag-

Ble medlem: 01 Okt 2002

Innlegg: 294

 

Ein ting til. Kvifor snakker du i 3.person?

men pliz byt for det er litt iriterande når eg/andre skal finne innlegga til cell :)

 

Bare lurte....... :wink:

Lenke til kommentar
kvifor ligge unna WD? Husk å begrunne svara dine. ;)

Eg har Abit Nf7-s v2.0 nForce2 med 1x 80gb WD IDE og 1x 120gb WD S-ATA. Det virker heilt topp! :yes:

 

Ser du ikkje har tenkt til å klokke. Er det ein prinsipp sak eller bare "tørr" du ikkje? :roll:

* Anbefales å klokke 2500+ barton så du får optimal ytelse fra hovedkortet og pc3200 rammen.

 

*Off topic*

btw: "cell" trur heller du skal bytte avatar sidan han er ein eldre user enn deg. Første mann til mølla. :yes:

 

Jeg tør nok og klokke, men har ikke snøring på hvordan jeg gjør det, hvis det gjør pc'n bedre så har jeg ikke noe imot det :wink: (Jeg vet hva klokking gjør, men ikke hvordan jeg gjør det)

Lenke til kommentar

Tror ikke han helt skjønner at jeg kan bytte avataren hans når han stjeler min som ligger på egen webserver. Litt morsom da, tror vi har fått svar på spørsmålet "hvor dum kan man egentlig bli". Blant avaterene han har hatt i dag finner vi blant annet "Cell er homo", "nOOb", og denne ståtissen som han har hatt mesteparten av dagen.

Lenke til kommentar
Hvis du skal ha et 9800 pro så kjøp hercules ikke saphire!!

Mye mere stabilt :yes:

 

Javel? Hvor har du dette fra?

Ja kor har du det i frå?

(heiter sapphire ;) )

HW.no anbefaler sapphire....

 

Kvifor seier folk alltid ting uten og begrunne det?

Har du noen tester?

 

Vist du har hatt litt matte veit du at utrekningen er viktigare enn svaret. :yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...