Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Får ikke lyd på min maskin


Anbefalte innlegg

Jeg har hadd lyd fra mitt hovedkort tidligere men det slutta og fungere etter jeg formaterte. Nå er det kun en munte ikon over lyden på meny linja. Jeg har prøvd og installere driveren fra original cd og oppdatering fra asus.com. Jeg har sletta og deaktivert og aktivert lyd driveren men forsatt ingen ting. prøvde driver sweep men forsatt ingen ting. Men virker som problemet ligger i det at det automatisk laster ned driveren via Windows så jeg får plutselig nvidia sound driver når jeg skal ha Realtek_Audio. Jeg ser inn på datamaskinbehandling så har jeg 4 x driver på lyd som er nvidia drivere. Noen forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Avinstaller allt av drivere som har med lyd og reinstaller riktig driver. Lønner seg også å sjekke om lyd er fysisk koblet vekk med bryter (opplevd dette selv) :p

har formatert dataen igjen, fortsatt samme feil, av det jeg vet skal det ikke være noe knapp for og deaktivere lyden. Noen forslag til hvor det kan være?

Lenke til kommentar

Avinstaller allt av drivere som har med lyd og reinstaller riktig driver. Lønner seg også å sjekke om lyd er fysisk koblet vekk med bryter (opplevd dette selv) :p

har formatert dataen igjen, fortsatt samme feil, av det jeg vet skal det ikke være noe knapp for og deaktivere lyden. Noen forslag til hvor det kan være?

 

Ikke alle laptops som har en slik (tror jeg) men flere laptops har en funksjon på FN ( funksjonstastene) og dette er litt forskjellig fra modell til modell. Sjekk i instruksjonsboka.

 

 

EDIT. Skreve feil

Endret av Phyltre
Lenke til kommentar

Avinstaller allt av drivere som har med lyd og reinstaller riktig driver. Lønner seg også å sjekke om lyd er fysisk koblet vekk med bryter (opplevd dette selv) :p

har formatert dataen igjen, fortsatt samme feil, av det jeg vet skal det ikke være noe knapp for og deaktivere lyden. Noen forslag til hvor det kan være?

Sjekka bios?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...