Jan Erik Engan Skrevet 14. februar 2012 Skrevet 14. februar 2012 Godt lys i en fin fin komp.Strukturen i treverket ett pluss her;)
Karl-Ivar Skrevet 14. februar 2012 Skrevet 14. februar 2012 Nydelig bilde og utsnitt, spennende og!! 1
John Ottesen Skrevet 15. februar 2012 Skrevet 15. februar 2012 Det er et flot vinterbillede, med et fint lys og struktur i tårnet. Tak for fortællingen.
RAK-foto Skrevet 15. februar 2012 Skrevet 15. februar 2012 Hei Et herlig lys i dette bildet - flotte farger og fin skarphet - og som sagt - pluss for strukturen i treverket. Liker også komposisjonen din, men forstår ikke hvorfor du har kuttet det treet til venstre i bildet - der synes jeg du skulle hatt med hele. RAK-foto
Morten Ellingsen Skrevet 15. februar 2012 Forfatter Skrevet 15. februar 2012 Hei Et herlig lys i dette bildet - flotte farger og fin skarphet - og som sagt - pluss for strukturen i treverket. Liker også komposisjonen din, men forstår ikke hvorfor du har kuttet det treet til venstre i bildet - der synes jeg du skulle hatt med hele. RAK-foto Hei RA. Jeg har kuttet der nettopp fordi det er en trerekke som henger sammen, så jeg hadde ingen annen mulighet. Takk for kommentaren.
Anbefalte innlegg