RTH666 Skrevet 11. februar 2012 Skrevet 11. februar 2012 Hvordan skal jeg klare å sette opp en lineær graf som er vist i vedlegg? I X og Y aksene skal det settes inn underverdier men det gjøres vel under instillinger
affe90 Skrevet 11. februar 2012 Skrevet 11. februar 2012 Tja, er en egen funksjon i Excel for å sette inn grafer basert på funksjoner. Har du noe data å gå ut ifra? Eller skal det bare være en illustrasjon? Lineære funksjoner har i hvertfall utrykket: f(x) = ax + b
RTH666 Skrevet 11. februar 2012 Forfatter Skrevet 11. februar 2012 .... Lineære funksjoner har i hvertfall utrykket: f(x) = ax + b Der mista du iallefall meg og mattekunnskapene mine :-) Skal bare brukes som illustrasjon for å vise hvordan et problem på jobben ble løst
Harald Staff Skrevet 11. februar 2012 Skrevet 11. februar 2012 Der mista du iallefall meg og mattekunnskapene mine :-) Skal bare brukes som illustrasjon for å vise hvordan et problem på jobben ble løst Hvordan ble problemet løst da? Og hva var det?
Euklid Skrevet 11. februar 2012 Skrevet 11. februar 2012 Passende X-verdier i kolonne A, Y-verdier i kolonne B. Sett inn titler på forhånd, hiv så inn standard Scatter plot. Formater som ønsket. Done.
RTH666 Skrevet 11. februar 2012 Forfatter Skrevet 11. februar 2012 Harald: Var problemer med tilbakemelding av luftmengde til program som Siemens Building hadde på ett anlegg her i Bergen. Euklid: Det der forsto jeg absolutt ingen verden ting av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå