Gå til innhold

BK: På nett.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På nett.

 

img_1855_edited-2.127x94.jpg

 

Beskrivelse:

Litt kost-tilskudd på nett.....

 

Evalueringsnivå Kritikk:

Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det.

 

Link til bildesiden

 

Henger meg på det med skarpheten.Så tok meg den frihet og prøve.Markerte fugl og skarpet opp.Markert så det mørke partiet rund øye og la på mer lys,om det ble så mye bedre kan jo diskuteres.For se bildet,klikk GÅ TIL FORUMTRÅD;)

Lenke til kommentar

På nett.

 

img_1855_edited-2.127x94.jpg

 

Beskrivelse:

Litt kost-tilskudd på nett.....

 

Evalueringsnivå Kritikk:

Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det.

 

Link til bildesiden

 

Henger meg på det med skarpheten.Så tok meg den frihet og prøve.Markerte fugl og skarpet opp.Markert så det mørke partiet rund øye og la på mer lys,om det ble så mye bedre kan jo diskuteres.For se bildet,klikk GÅ TIL FORUMTRÅD;)

Jo jeg synes det ble skarpere med dine 'rettelser' - har ennå mye å lære ser du ;)

Lenke til kommentar

Veldig bra Torhild. :) Skarpheten sitter god og det skal bare ørlite til for helt fullklaff. Blendervalger er godt men isoen er i drøyeste laget til ditt kamera. Høy iso og croppet bilde gir oftr en litt "ullen" struktur på fuglen.

Pass på når lyset er godt ( lav sol på ettermiddagen) kan jeg anbefale..

Uansett du skal være godt fornøyd her. Stå på!! :)

Lenke til kommentar

Veldig bra Torhild. :) Skarpheten sitter god og det skal bare ørlite til for helt fullklaff. Blendervalger er godt men isoen er i drøyeste laget til ditt kamera. Høy iso og croppet bilde gir oftr en litt "ullen" struktur på fuglen.

Pass på når lyset er godt ( lav sol på ettermiddagen) kan jeg anbefale..

Uansett du skal være godt fornøyd her. Stå på!! :)

Tusen takk for kommentaren og gode råd :)

Lenke til kommentar

På nett.

 

img_1855_edited-2.127x94.jpg

 

Beskrivelse:

Litt kost-tilskudd på nett.....

 

Evalueringsnivå Kritikk:

Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det.

 

Link til bildesiden

 

Henger meg på det med skarpheten.Så tok meg den frihet og prøve.Markerte fugl og skarpet opp.Markert så det mørke partiet rund øye og la på mer lys,om det ble så mye bedre kan jo diskuteres.For se bildet,klikk GÅ TIL FORUMTRÅD;)

Jo jeg synes det ble skarpere med dine 'rettelser' - har ennå mye å lære ser du ;)

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...