Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Linjen ut av norge er nede...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, jeg har ingen problemer med å komme inn på utenlandske sider jeg. Har adsl hos Telenor hvis det er av noen betydning.

Skrevet

MSN står på hos meg hele tia så det er ikke no problem hos meg, men mailen min er umulig og sjekke (broadparkngt) i outlook...

Har heller ikke noe problemer med utenlanske nettsider.

Skrevet

Ser ut som det kommer og går.

Men det har vært veldig mye kaos på linjene

de siste dagene.

Vi får håpe de klarer å rydde opp i problemene.

Skrevet

Kø på utgående e-postserver

På grunn av stor pågang på vår utgående e-posttjeneste vil enkelte kunder ha problemer med å få sendt e-post.

E-post som blir sendt vil bruke noe lengre tid på å komme frem til mottaker, enn hva som er normalt.

dette er pga virus ormen som alle sikkert har hørt om, dette lager lange køer på servene til telenor og andre...

mvh

Thomas

JC-Electronics

Skrevet
...men mailen min er umulig og sjekke (broadparkngt) i outlook...

Samme her.. :(

Funker her!

Jepp min funker også nå. Ser ut til at det kommer og går ja.. :grumpy:

Skrevet

Ikke hatt noe som helst problem mot utlandet noen sinne. Full hastighet hele tida.. (og det står faktisk på hele tida 8) )

Har Telenor 1Mb ubegrenset

Skrevet

irriterende at msn messenger ikke virker trillian virker heller ikke har prøvd å logge på med en annen account

Skrevet

Hehe thats Kvalito ja, god logging og ufattelig bra kundeservice må jeg si, de er rågreie :woot:

Utklipp fra link i 1. post: Er du ikke kunde hos oss?

Ta gjerne kontakt og vi vil prøve å hjelpe deg. :yes:

Synd at disse idiotiske virus angrepene bare fortsetter, ingen oppnår jo noe med det, eller jo...antivirus software selgerne - Sikkert de som leier folk for å produsere virus så de tjener fett på å selge programmene sine :lol:

Skrevet

Ingenting galt her dem siste dagene jeg har TELE2 ADSL 704 kbis.

MSN står på altid og kommer inn på alle sider på internett så alt er jallefall som normalt her :wink: :D

Skrevet

Kommer inn på utenlandske sider, msn og mirc virker, oDC virker (svensk hub), og kommer inn på utenlandske cs-servere.

Bredbåndsfabrikken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...