Gå til innhold

Slette et program fullstendig!


Joffii

Anbefalte innlegg

Jeg har i programmet Scilab klart slette noen paletter. Disse finner jeg ikke tilbake til. Derfor prøvde jeg slette hele programmet og installere på ny.

 

Dette funket ikke, da den FORTSATT husket at palettene mine var sletta.

 

Jeg uninstalla programmet gjennom avinstalleren, og jeg søkte gjennom hele regedit etter alt relatert til scilab og palett som kunne relateres til scilab.

 

Hva kan jeg gjøre? Må være noe som henger igjen som husker scilab palette infoen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror du har et problem nå, tror ikke du får "paletten" tilbake, når du slettet den såkalte "paletten" kunne du enkelt trykket CTRL + Z. Når du avinstallerer et program sletter den alt informasjon relatert til programmet og du ikke gjenopprette noen innstillinger eller ting som er lagret til det.

 

Det du kan forsøke å ta gjenoppretting i Windows til et tidligere tidspunkt (Du finner den på start -> alle programmer -> tilbehør (et sted der inne)).

Lenke til kommentar

Jeg har i programmet Scilab klart slette noen paletter. Disse finner jeg ikke tilbake til. Derfor prøvde jeg slette hele programmet og installere på ny.

 

Dette funket ikke, da den FORTSATT husket at palettene mine var sletta.

 

Jeg uninstalla programmet gjennom avinstalleren, og jeg søkte gjennom hele regedit etter alt relatert til scilab og palett som kunne relateres til scilab.

 

Hva kan jeg gjøre? Må være noe som henger igjen som husker scilab palette infoen

 

Det ligger sikkert en innstillingsfil en eller annen plass. Er det på Linux, er det sannsynligvis i en fil eller mappe med navn som "~/.scilab". På Windows er det kanskje i "Application Data" mappen i "Documents and Settings".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...