Gå til innhold

BK: Drømlenker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut som to like versjoner for meg! ;)

Bra stykke arbeid!

Tvers igjennom mørkt uttrykk! Muligens litt i overkant, men det er kanskje også ideen bak. Tror kanskje at litt færre personer involvert kunne gjort et sterkere inntrykk... ! Litt usikker dog på hvilke jeg ville ha fjernet, men f.eks. han lengst til ve. og han som ligger der bakerst! Fikk iallefall en slags følelse av "overload"! Men en god debut her på BK er det jo! Velkommen med en god 3'er herfra! :)

Lenke til kommentar

Fantastisk! Imponerende stykke manipulasjon du viser oss her. Komp, struktur, positur og fargesammensetning er helt genial. Stor fotokunst! Her er bare å nyte å betrakte. Glimrende! :)

 

Velkommen skal du være. :)

Tips: Legg på en mørk bakgrunn og man får et enda bedre intrykk av dette kunsverket.

(Under tittel står det "endre bilde" du trykker på den - så velger du en av gråskalaene undre bilde ditt - trykk den nyansen du ønsker, så trykker du "lagre endringer"...

Lenke til kommentar

smort1: Takk for kritikken! Den andre versjonen ble identisk ja, det var for å se om jeg kunne få fargene til å vises korrekt med forskjellige nettlesere. Det gikk ikke... (om dette vises med veldig kraftige farger, se heller på linken i beskrivelsen) Får bare håpe flere nettlesere tar etter Firefox med tiden og blir ICC-bevisste. Jeg klarer visst ikke slette versjon nr.2..

 

Morten: Takk for kommentar og tips ang. bakgrunnsfarge!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...