Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Fabrikk innstilliger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har en Asus X53 med Windows 7 64bit som får blaskjerm ved oppstart, så jeg er avhengig av sikkerhetsmodus. Så jeg lurte på om det er noen måte å sette fabrikk innstillinger.

Takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får du til å kjøre "sikker" modus? - du får opp menyen ved å holde inne F8 under booting.

Evt så kan du også gå inn i bios å sette tilbake til "default" om det er noe du har rotet med der inne :)

Evt så er alternativet å sette i windows cd'en, boote fra denne og gjøre en "clean" install fra denne.

Skrevet

Jeg bruker sikker modus (sikkerhetsmodus), jeg har absolutt ikke anelse om hvordan man setter bios til default og det fulgte ikke med noen windows CD.

Skrevet

Ok, da er det mulig Asus har lagt med program som gjør det mulig å brenne ut cd'ene for å "restore" systemet - dette vil det evt være info om i manualene som fulgte maskinen.

Evt så kan du jo også prøve valget (under den F8 menyen som du kan starte sikker modus fra) å velge å starte med "last known good configuration", eller noe lignende på norsk om det er norsk versjon du har :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...