Chizzo Skrevet 27. januar 2012 Skrevet 27. januar 2012 Hei! Er det noen som vet om et eget forum for musikkproduksjon, som dere kan anbefale? Musikkproduksjon generelt, eller for brukere av Ableton Live. Helst norsk, om det finnes noen aktive forum for dette i Norge. Setter stor pris på svar! Takker på forhånd
Pejorative Skrevet 19. februar 2012 Skrevet 19. februar 2012 Leter etter et slikt dedikert forum jeg også, men det finnes ingen norske?
ertestuing Skrevet 21. februar 2012 Skrevet 21. februar 2012 Du har musikkweb.no/forum og lydforum.com. Jeg foretrekker nok gearslutz.com, da det er meget flinke folk der som har peiling, i tillegg til at man finner svar på alt hvis man søker.
Plexim Skrevet 17. mars 2012 Skrevet 17. mars 2012 Vi kan jo gå sammen å lage et da, jeg driver et forum fra før, så har litt erfaring med både diverse gratis CMS og for øyeblikket IPB
CjOnTheBeat Skrevet 18. mars 2012 Skrevet 18. mars 2012 Shadowville.com Kingsize.no (ganske daut i forhold til før) - Men skal si meg enig her ja. Hadde vært fett med et slikt forum.
djvisaki Skrevet 20. februar 2018 Skrevet 20. februar 2018 Jeg kan også gi råd til denne bloggen https://www.lucidsamples.com/blog/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå