Gå til innhold

BK: Neon Green


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Henger meg på smorten jeg..hehe;)

 

Her noen filtre som du sikkert liker og gratis til og med..kan anbefale pakke 2 og 4..ja har de alle sammen.Legges inn slik: programfiler/det programmet du bruker og så i mappen PLUGINS i ditt program..da finner du de igjen i menyen FILTER i programmet ditt når det er åpnet med bilde;)

 

http://filterforge.com/download/

Endret av Jan Erik Engan
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Henger meg på smorten jeg..hehe;)Her noen filtre som du sikkert liker og gratis til og med..kan anbefale pakke 2 og 4..ja har de alle sammen.Legges inn slik: programfiler/det programmet du bruker og så i mappen PLUGINS i ditt program..da finner du de igjen i menyen FILTER i programmet ditt når det er åpnet med bilde;)http://filterforge.com/download/

 

tusen takk,så gøy det der skal jeg teste,håper jeg fikser få de på rett plass..takker for tips og kommentar,go kveld,smil

Lenke til kommentar

Bra at det ikke bare er natur og fugler her på siden. Har selv ikke kreativitet og fantasi til slike bilder. Liker v1 best da jeg synes den blir mest rolig å se på med sin enkle diagonale komp.

 

Tusen takk Thore,jeg får inspirasjon fra motsatt type bilder så ja bra ikke alle er like... tusen takk for kommentaren,ønsker deg en fin kveld,smil

Lenke til kommentar

Fint igjenomført,likte best nr 2 og personligt synest eg dei andre litt harde rammene gjør bilden litt stive og trekker oppmersomheten bort fra motivet,noe som eg tror gjelder i det store og heile,tror du er tent med og for all del ha rammer men la dei ende mot det mer diffuse,det var nå mi meining,stå på!!.

Ha en fin helg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fint igjenomført,likte best nr 2 og personligt synest eg dei andre litt harde rammene gjør bilden litt stive og trekker oppmersomheten bort fra motivet,noe som eg tror gjelder i det store og heile,tror du er tent med og for all del ha rammer men la dei ende mot det mer diffuse,det var nå mi meining,stå på!!.Ha en fin helg.

 

Takker .ja det er jo litt meg det der m rammer og lag på lag...prøvet noe mere rolig i dag da med en rose,smil

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...