Gå til innhold

[Løst] Panasonic AG-HMC41E - uønsket oppdeling av filmingen


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg filmer med et Panasonic AG-HMC41E kamera, men sliter med at kamera automatisk deler opp filmen i flere klipp. Dette er uheldig da det blir hakk i lyden. Filmer jeg i en time så deler den filmen opp i 2 til 3 klipp.

Det står at når kamera er satt til auto så skal den ikke dele klippet, minnekortet er av typen kingstron ultimateX klasse 10, 32 GB.

 

Noen som har noen tips til løsning, her leitet i menyen men har ikke funnet noe.

 

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan se ut som kameraet opererer med 24 Mbps som tilsvarer 3 MB/s. Det kreves ca. 10 GB per time da. Filene på FAT32 filsystem kan maks være 4 GB. Det er derfor de blir delt. Det du kan prøve på er å formatere minnekortet til NTFS. Dette gjøres på PCen.

 

Takk for svar! Riktig som du sier, filene er på 3,99 GB! Jeg har formatert kortet på kamera, rart at det selv ikke velger NTFS! Men skal få formatert kortet på pc nå!

Lenke til kommentar

Det kan se ut som kameraet opererer med 24 Mbps som tilsvarer 3 MB/s. Det kreves ca. 10 GB per time da. Filene på FAT32 filsystem kan maks være 4 GB. Det er derfor de blir delt. Det du kan prøve på er å formatere minnekortet til NTFS. Dette gjøres på PCen.

 

Takk for svar! Riktig som du sier, filene er på 3,99 GB! Jeg har formatert kortet på kamera, rart at det selv ikke velger NTFS! Men skal få formatert kortet på pc nå!

 

Kamera fikset ikke NTFS, får bare leve med det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...