Gå til innhold

Dropbox kopiering


Fisk90

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er student og bruker dropbox en del. Men er lei av å legge en og en fil fra "skole" mappen min til dropbox. Det jeg lurer på da er om det er mulig at hvis jeg lagrer et dokument i skole mappen min, at den automatisk kommer i dropbox mappen min?

 

Takker for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aldri brukt dropbox selv og kommer antagelig IKKE til å begynne å gjøre det heller. Men en rask sjekk på www.google.no og skrive dropbox i søkefelt.

Så fant jeg ut at dette er en web basert funkjson DOH. OG der står det i klartekst at hvis man innstallerer medfølgende software på DE pcene man bruker kan man ALLTID holde dropboxen oppdatert.

 

Problem løst.

Lenke til kommentar

Hei. Jeg er student og bruker dropbox en del. Men er lei av å legge en og en fil fra "skole" mappen min til dropbox. Det jeg lurer på da er om det er mulig at hvis jeg lagrer et dokument i skole mappen min, at den automatisk kommer i dropbox mappen min?

 

Takker for alle svar!

 

Hva er denne "skole" mappen din? Har du en egen mappe på datamaskinen hvor du lagrer alt skolearbeidet, og så legger du filene over i dropbox etterpå? Hvorfor flytter du ikke hele skolemappen over i dropbox mappen, og lagrer det direkte der?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...