Gå til innhold

lønnsgarantifondet A-skjema


Gjest Slettet+6132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

Hei.

 

Lurte på hvordan det fungerte med A-skjema og utbetaling av lønn fra lønngarantifondet når bedriften nå har gått konkurs?

 

Sendte mail med spørsmål om utbetaling av feriepenger fra arbeid sommeren 2011, fikk følgende til svar:

Da bedriften er konkurs utbetales feriepenger av lønnsgarantifondet. Du vil få tilsendt A skjema i posten som må fylles ut.

 

Når får jeg dette A-skjemaet og hvor lang tid tar det før jeg får pengene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Feriepengene får du til vanlig tid.

 

Skjemaet får du i GOOOOOD tid. Husk, det er lenge til du får feriepengene din du har tjent opp i år.

 

edit: det du jobbet i 2012, får du feriepenger for. Men ikke før i 2013 (påfølgende år)

Endret av The_Tom
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Feriepengene får du til vanlig tid.

 

Skjemaet får du i GOOOOOD tid. Husk, det er lenge til du får feriepengene din du har tjent opp i år.

 

edit: det du jobbet i 2012, får du feriepenger for. Men ikke før i 2013 (påfølgende år)

 

Jeg jobbet sommeren 2011 (august-september) altså at jeg sluttet i september 2011. da vill det si at jeg får feriepengene for 2011 nå i 2012 da?

Lenke til kommentar

Feriepengene får du til vanlig tid.

 

Skjemaet får du i GOOOOOD tid. Husk, det er lenge til du får feriepengene din du har tjent opp i år.

 

edit: det du jobbet i 2012, får du feriepenger for. Men ikke før i 2013 (påfølgende år)

 

Jeg jobbet sommeren 2011 (august-september) altså at jeg sluttet i september 2011. da vill det si at jeg får feriepengene for 2011 nå i 2012 da?

 

det var lenge siden. Ring arbeidsgiveren du hadde i sommer. Når jeg hadde sommerjobb for noen år siden, gikk de konkurs og jeg fikk brevet toppen 2 uker etter at firmaet hadde begjæret konkurs.

 

Dersom du nettopp har fått beskjed om konkurs, ignorer det over og vent litt til. Og ja, det du jobbet sommer 2011 får du freiepengene i år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...