Gå til innhold

Gaming bærbar til 9k, noen forslag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Tenkte å kjøpe meg en bærbar omtrent bare brukes til spill, 15", full HD og matt skjerm er kravene. Kan til nød gå opp til 10k. Har sett litt på denne, eneste som ødlegger er høyglansskjermen.

Håper noen kan hjelpe meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

En litt større type av G53SX, G74SX kommer med matt skjerm, og blir det billigste alternativet som tilfredsstiller kravene dine.

Hvis ikke du er villig til å gå opp i pris/skjermstørrelse ville jeg gått for Asus K53SV (ca 7500,-) Skjermkortet (GT 540M) er middelmådig, men den er kjølig, har god full HD matt skjerm, er stillegående og har god lydkvalitet i høyttalerene.

Kunne jeg spurte hvorfor det er viktig med matt skjerm? G53SX er stor og tung og uten særlig til batteri, skal du virkelig bruke den ute?

Edit:

Nå er jeg forvirret, har Asus tatt vekk matt skjerm fra en del av undermodellene, eller var det allerede slik? Trodde alle G74SX-modeller kom med matt skjerm jeg?

Endret av Geirern
Skrevet

Er bare lei av stasjonær pc også begynner den å bli utdatert. Så da tenkte jeg at jeg skulle kjøpe en bærbar som man kan spille på.. Kommer mest sansyneligvis til å bare bruke den der man har tilgang til strøm, og hvis den holder i et par timer er det nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...