BorgarWaage Skrevet 11. januar 2012 Skrevet 11. januar 2012 Hei, Har nettopp mottatt min nye Multicom Xishan W252 (Intel®Core i7-2760QM CPU @2,4 GHz, Memory: 8 GB) som jeg så langt er misfornøyd med. Ytelsen er ikke så bra som jeg hadde sett for meg. Formålet med PC'en var å jobbe med store Excel-dokumenter, men den kræsjer når jeg skal lagre dokumentene. Dette skjedde også med min opprinnelige PC (Acer, Processsor: Pentium ® Dual-Core CPU, T4200 @ 2.00 GHz, Memory: 4 GB). En annen PC jeg har (Acer Aspire 5742G, Processor: Pentium ® CPU, P6200 @ 2,13 GHz, Memory: 6,0 GB), jobber saktere enn Multicom PC'en, men den kræsjer ikke når filene lagres. Jeg synes det er litt merkelig at den nye Multicom PC'en ikke klarer å lagre dokumenter som "Acer Aspire"-PC'en klarer. Er det mulig å sjekke noe sted at jeg har fått det jeg har bestilt? OG: Jeg har en separat monitor som er koplet til PC'en. Når jeg åpner Excel-dokumentene, så begynner den monitoren som er tilkopet å flimre. Noen som kjenner til årsaken til dette? Dette har aldri skjedd tidligere på noen av de andre PC'ene nevnt ovenfor. Vennlig hilen, Borgar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå