Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger hjelp med en jente


Anbefalte innlegg

Hei :)

 

Jeg er en gutt på 15 år og går i 10 klasse. Det jeg trenger hjelp til er at jeg har blitt forelska i ei jente som jeg egentlig ikke vil være forelska i. Ho går i samme klasse som meg og vi har kjent hverandre i 3 år nå. Det er 2 grunner til at jeg ikke vil være forelska i ho.

 

1. Ho har en kjæreste, de har vært sammen i 5-6 måneder nå og virker til å ha det greit. Jeg har jo ikke lyst til å være forelska i ei jente som er i ett forhold, det vil bare ødelegge for meg, siden jeg går og tenker på ho hele tiden.

 

2. Ho er eksen min. Ho slo opp med meg for 1 år siden. Ho har hatt en kjæreste i mellom meg og den nye, så ho virker litt løs. Jeg hadde det helt fantastisk når vi var sammen og det knuste meg når ho slo opp. Det tok meg 8-9 måneder før jeg kom over ho. Og nå så har jeg begynt å fått følelser for ho igjen.

 

Jeg og ho er ganske gode venner. Vi er med hverandre hver eneste pause på skolen og vi kan snakke med hverandre på facebook i mange timer. Jeg vil gjerne kunne være venn med ho, men få vekk følelsene. Jeg har ikke peiling på hvordan jeg skal klare det så håper jeg kan få litt hjelp her på forumet :)

 

Postet av anonym: b8ef0d5a8bbd19437f177ff39eb5a829

 

Postet av anonym: b8ef0d5a8bbd19437f177ff39eb5a829

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...