Gå til innhold

sporing av iphone 4


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg mistet min iphone 4s for noen dager siden, og jeg lurte på om det er mulig å få sporet den opp? Fikk masse spørsmål om jeg hadde lastet ned en app som heter Icloud eller noe slikt, men jeg har ikke lastet ned noen form for app som jeg vet som kan hjelpe med å spore denne opp, men vet dere om andre måter dette kan gjøres på?

 

Om det i det hele tatt går ann da, med tanke på at mobilen min kan ligge hvor som helst i Oslo.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

iCloud er en del av iOS5 så det er ferdig installert på telefonen fra før. For at sporingen skal fungere må du inn på settings, deretter videre inn på iCloud og aktivere "Finn iPhone"!

Hvis du har gjort dette kan du gå inn på iCloud for så å logge inn med apple ID og sende en tekstmelding til mobilen som vil spore opp telefonen(det samme gjelder forøvring iPad og Ipod touch)!

Hvis du ikke har gjort det, vet jeg ikke hvordan du kan finne mobilen. Foreslår at du prøver det uansett, just in case!

Endret av leorat
Lenke til kommentar

Hm, okei. Jeg aner helt seriøst ikke om jeg har gjort det :p

 

Så Icloud må aktiveres manuelt?

 

Og hva om det er en person som alleredet har kjørt hele greia tilbake til fabrikkinstillinger?

 

Og eventuelt hva om personen har jailbreaket denne telefonen?

 

Jeg har søkt en del på nettet ser du :p

Lenke til kommentar

Jeg husker ikke om det var aktivert fra før eller ikke, så foreslår at du prøver uansett!

Med tanke på om noen har satt den tilbake i frabrikktilstand, så vet jeg ikke hva det vil ha å si i forhold til oppsporing. Mulig det ikke funker da, ettersom "vanligvis" så leter/søker man etter telefonen med engang, mens din har vært borte i et par dager!

 

Men du får ha lykke til! Håper du finner telefonen :)

 

EDIT: Vet heller ikke hva du kan gjøre hvis den har blitt jailbreaket! har aldri vært i samme situasjon!

Endret av leorat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...