Morten Ellingsen Skrevet 2. januar 2012 Skrevet 2. januar 2012 Godt Nytt år til deg også Nora. Har du ikke brukt stativ?
NoraO Skrevet 2. januar 2012 Forfatter Skrevet 2. januar 2012 Godt Nytt år til deg også Nora. Har du ikke brukt stativ? Takk og takk! Nei, det har jeg nok ikke.. Da dette bilde ble tatt hadde jeg faktisk ikke stativ.
NoraO Skrevet 2. januar 2012 Forfatter Skrevet 2. januar 2012 Godt nytt år, artig fyrverkeribilde. Takk det samme
Thore Raaen Skrevet 3. januar 2012 Skrevet 3. januar 2012 Godt nyttår til deg også. Ble jo fint selv uten stativ. 1
fotopoulsen Skrevet 3. januar 2012 Skrevet 3. januar 2012 Flotte farger og grei konposisjon. Tips: bruk stativ, lang eksponeringstid og manuel fokus. Om du legger ut exif data er det lettere å kommentere bildene.
NoraO Skrevet 6. januar 2012 Forfatter Skrevet 6. januar 2012 Flotte farger og grei konposisjon. Tips: bruk stativ, lang eksponeringstid og manuel fokus. Om du legger ut exif data er det lettere å kommentere bildene. Takk for tilbakemelding og tips! Jeg skal prøve det ut neste gang Dette bildet ble faktisk tatt da vi gikk inn i 2011. I år klarte jeg å glemme minnekortet mitt hjemme, og fikk til min store skuffelse ikke tatt noen bilder... Tabbe. Det var veldig kjedelig, nå som jeg har fått meg stativ. Men, men...
Anbefalte innlegg