Gå til innhold

BK: Svart trast.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint bilde av Svartrosten. Flott med profilen på hodet og den fine ryggen. Bakgrunden er fin , men kanskje litt for mye kvist og kvast på nedre høyre hjørne. En smule trangt på toppen.

Skrevet

Flott og klart blikk, fin skarphet rundt øyenpartiet. :D Ellers ville jeg ha jobba litt mer med støyfjerning her, særlig på bakgrunnen, men også på fjørdrakten - blikket gjør så mye av bildet her at jeg synes godt fjærene kan tåle litt mindre skarhet. Ville også gjerne hatt litt mer luft i toppen. :)

Skrevet

Takk for konstruktive kommentarer!! Som dere ser har jeg brukt iso 5000... da må man vel regne med litt støy, men jeg kunne nok jobbet litt med støyfjerning her. ( synest forresten ikke det er så veldig mye støy for å være iso 5000, skarpheten er ivertfall bra intakt virker det som. ) jeg har litt å gå på når det gjelder luft over fuglen, skal se om jeg får lagt ut en ny versjon i kveld. :=) :=)

Skrevet

Syns du leverer varen "igjen" fin komp og fokuset sitter mitt i øyet, med utrolig god skarphet. Rotet? tja, det er jo slik skogbunden ser ut av og til , tenkte ikke på at det var rot før jeg leste det.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...